Dagsarkiv: 22. november 2008

A-Flag og hvad så ?

Søndag var vi lige omme ved Trykkerdammen.  Henrik 2 meter og undertegnede lå en lille times tid og fotograferede fisk på PADI-vraget. Inden da havde vi været standby for 2 andre makkerpar og for en gangs skyld havde vi ikke taget … Læs resten

Udgivet i Dykning, Fra Scuba.dk | Kommentarer lukket til A-Flag og hvad så ?