Det meste af familien er vilde med Sushi, men det er sjældent, vi selv tager os sammen til at få det lavet og det ender normalt med en tur i byen. Denne Søndag regnede det, så Sicha og jeg gik i køkkenet og fik lavet lidt eftermiddagssnack. Første gang vi også prøvede at lave inside-out Maki.

Sushi fyld af laks, stegte rejer, ristet asparges, agurk og avocado klar til samlebåndet
Færdig maki