Gensyn med Sinne

Lørdag var vi på Sinne med Nitrox elever. Ankeret stod lige i styrehuset, hvilket vil sige at vi kom ned midt i nettene, og skulle så finde ud af hvad der var stævn og hæk i <2m sigt. Er Øresundsdyk ikke bare herligt ? Anyways, vi fandt da rundt og kunne også høste et lille bytte i form af lystfiskerpirke for en mindre formue. Strømhullet under stævnen var iøvrigt 24,3 m den dag.

Dette indlæg blev udgivet i Dykning, Fra Scuba.dk. Bogmærk permalinket.